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顧客エンゲージメント:世界市場予測 2021-2026年

顧客エンゲージメント:世界市場予測 2021-2026年


Customer engagement: worldwide forecast 2021–2026

"CSPは、パンデミックによる行動変化、5G、自動化とコスト削減への注力などの要因により、顧客エンゲージメント戦略と能力を抜本的に見直すことが予想されます。"   本レポートは、通... もっと見る

 

 

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Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年8月25日 US$7,999
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サマリー

"CSPは、パンデミックによる行動変化、5G、自動化とコスト削減への注力などの要因により、顧客エンゲージメント戦略と能力を抜本的に見直すことが予想されます。"
 
本レポートは、通信サービスプロバイダー(CSP)の顧客エンゲージメントソフトウェアおよび関連サービスへの支出について、2020年から2026年までの予測をまとめたものです。
 
顧客エンゲージメント市場は、2026年に161億米ドルに達すると予測しています。主要な市場推進要因(5G、バーチャルアシスタンス、SaaS)への支出はCAGR18.8%で増加し、2026年には全体の55%以上を占めるようになります。
 
 
レポートに含まれる内容
  • 顧客エンゲージメント市場での支出に関する詳細な6年間の世界予測は、次に分かれています。
  • 4つの主要なアプリケーションサブセグメント:エンゲージメントプラットフォーム、セールス、マーケティング、顧客サービス
  • 2 つの配信タイプ:製品関連およびプロフェッショナル サービス (PS)
  • 4つの通信サービス:モバイル、IoT、消費者固定、ビジネス固定
  • 8つの地理的地域:中東ヨーロッパ(CEE)、アジア太平洋(DVAP)、新興アジア太平洋(EMAP)、ラテンアメリカ(LATAM)、中東・北アフリカ(MENA)、北米(NA)、サハラ以南アフリカ(SSA)、西ヨーロッパ(WE)
  • 主要な市場の要因と、それらが予測期間中の支出に与える影響の検討
  • 顧客エンゲージメント市場に影響を与えるビジネス環境と地域のダイナミクスの分析
  • 詳細な市場定義
  • CSP およびベンダーに対する推奨事項を示します。
 
 


 

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Summary

この調査レポートは、通信サービスプロバイダー(CSP)の顧客エンゲージメントソフトウェアおよび関連サービスへの支出について、2020年から2026年までの予測をまとめたものです。
 
掲載内容
  • 顧客エンゲージメント市場での支出に関する詳細な6年間の世界予測
  • 主要な市場の要因と、それらが予測期間中の支出に与える影響の検討
  • 顧客エンゲージメント市場に影響を与えるビジネス環境と地域のダイナミクスの分析
  • 詳細な市場定義
  • CSPおよびベンダーに対する推奨事項
 
Report Summary
 
"CSPs are expected to radically overhaul their customer engagement strategies and capabilities due to factors such as pandemic-induced behaviour changes, 5G and the focus on automation and cost reduction."
 
This report provides forecasts for communications service provider (CSP) spending on customer engagement software and related services for 2020–2026. The customer engagement market will reach USD16.1 billion by 2026. Spending on the key market drivers (5G, virtual assistance and SaaS) will increase at a CAGR of 18.8% and will account for over 55% of the total by 2026.
 
This forecast report and associated data annex provide:
  • a detailed, 6-year worldwide forecast for spending in the customer engagement market, split into:
  • four main application sub-segments: engagement platforms, sales, marketing and customer service
  • two delivery types: product-related and professional services (PS)
  • four telecoms services: mobile, IoT, consumer fixed and business fixed
  • eight geographical regions: Central and Eastern Europe (CEE), developed Asia–Pacific (DVAP), emerging Asia–Pacific (EMAP), Latin America (LATAM), the Middle East and North Africa (MENA), North America (NA), Sub-Saharan Africa (SSA) and Western Europe (WE)
  • an examination of the key market drivers and how they will affect spending during the forecast period
  • analysis of the business environment and regional dynamics that will influence the customer engagement market
  • a detailed market definition
  • recommendations for CSPs and vendors.


 

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