![]() 顧客エンゲージメント:世界市場予測 2021-2026年Customer engagement: worldwide forecast 2021–2026 "CSPは、パンデミックによる行動変化、5G、自動化とコスト削減への注力などの要因により、顧客エンゲージメント戦略と能力を抜本的に見直すことが予想されます。" 本レポートは、通... もっと見る
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サマリー
"CSPは、パンデミックによる行動変化、5G、自動化とコスト削減への注力などの要因により、顧客エンゲージメント戦略と能力を抜本的に見直すことが予想されます。"
本レポートは、通信サービスプロバイダー(CSP)の顧客エンゲージメントソフトウェアおよび関連サービスへの支出について、2020年から2026年までの予測をまとめたものです。
顧客エンゲージメント市場は、2026年に161億米ドルに達すると予測しています。主要な市場推進要因(5G、バーチャルアシスタンス、SaaS)への支出はCAGR18.8%で増加し、2026年には全体の55%以上を占めるようになります。
レポートに含まれる内容
Summary
この調査レポートは、通信サービスプロバイダー(CSP)の顧客エンゲージメントソフトウェアおよび関連サービスへの支出について、2020年から2026年までの予測をまとめたものです。
掲載内容
Report Summary
"CSPs are expected to radically overhaul their customer engagement strategies and capabilities due to factors such as pandemic-induced behaviour changes, 5G and the focus on automation and cost reduction."
This report provides forecasts for communications service provider (CSP) spending on customer engagement software and related services for 2020–2026. The customer engagement market will reach USD16.1 billion by 2026. Spending on the key market drivers (5G, virtual assistance and SaaS) will increase at a CAGR of 18.8% and will account for over 55% of the total by 2026.
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