![]() FMCバンドルの革新:ケーススタディと分析Innovation in FMC bundles: case studies and analysis 通信事業者は、収益と加入者の市場シェアを最大化するために、FMCサービスを差別化している。本レポートでは、6社の通信事業者のケーススタディを行い、各社がどのようにサービスの優位性を利用し、顧客行動の... もっと見る
下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー
通信事業者は、収益と加入者の市場シェアを最大化するために、FMCサービスを差別化している。本レポートでは、6社の通信事業者のケーススタディを行い、各社がどのようにサービスの優位性を利用し、顧客行動の変化に対応し、非中核サービスに進出しているかを分析しています。
事業者は、収益と加入者市場シェアを最大化するために、固定・移動体通信融合(FMC)サービスを差別化しています。本レポートでは、6社の事業者のケーススタディを行い、事業者がどのようにサービスの優位性を活かし、顧客行動の変化に対応し、非中核サービスへの拡大を図っているかを分析しています。
レポートに含まれる内容
掲載企業
Summary
この調査レポートは、FMCバンドルについて詳細に調査・分析しています。6社の通信事業者のケーススタディを行い、各社がどのようにサービスの優位性を利用し、顧客行動の変化に対応し、非中核サービスに進出しているかを説明しています。
掲載内容
Report Summary
Operators are differentiating their FMC offers to maximise revenue and subscriber market share. We provide case studies for six operators and analyse how they are using their service advantages, catering to changing customer behaviour and expanding into non-core services.
"There is scope for operators to offer more-innovative features in their FMC bundles."
Operators are differentiating their fixed–mobile convergence (FMC) offers to maximise revenue and subscriber market share. We provide case studies for six operators and analyse how they are using their service advantages, catering to changing customer behaviour and expanding into non-core services.
This report answers the following questions.
The following companies are featured in case studies.
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
|