世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Microsoft: customer engagement

Microsoft: customer engagement


This profile assesses Microsoft’s BSS products and services in the customer engagement software market. Microsoft has been continually enriching its customer relationship management (CRM)... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年2月15日 US$499
ベーシックライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2営業日程度 2 英語

PPTX and PDF


 

Summary

This profile assesses Microsoft’s BSS products and services in the customer engagement software market. Microsoft has been continually enriching its customer relationship management (CRM) capabilities in order to improve the integration with other platforms and solutions.

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Analysys Mason社の