世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Traditional vendors are having to fight negative brand perception to win CSP confidence on digitalisation

Traditional vendors are having to fight negative brand perception to win CSP confidence on digitalisation


As communications service providers (CSPs) engage with technology and service partners to support their digitalisation journey, a growing number of CSPs believe that their interests are best served... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2019年3月22日 US$499
ベーシックライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2営業日程度 英語

 

Summary

As communications service providers (CSPs) engage with technology and service partners to support their digitalisation journey, a growing number of CSPs believe that their interests are best served by vendors that have significant exposure to cloud and enterprise solutions because these vendors are perceived to be 'digital'

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

Analysys Mason社の