![]() ゲーミフィケーションを活用した顧客サービス向上Using gamification to improve customer service 非効率なカスタマーサービス、特にコールセンターなどのダイレクトチャネルによるカスタマーサービスは、高い運用コストと貧弱なカスタマーエクスペリエンスをもたらす。通信サービス事業者(CSP)は、コール... もっと見る
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サマリー
非効率なカスタマーサービス、特にコールセンターなどのダイレクトチャネルによるカスタマーサービスは、高い運用コストと貧弱なカスタマーエクスペリエンスをもたらす。通信サービス事業者(CSP)は、コールセンターにゲーミフィケーション戦略を導入することで、社内のコラボレーションと顧客サービスの向上に貢献し、その結果、解約を減らすことができます。
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Summary
この調査レポートは、通信サービス事業者(CSP)は、コールセンターにゲーミフィケーション戦略を導入することで、社内のコラボレーションと顧客サービスの向上に貢献し、その結果、解約を減らすことができることについて詳細に調査・分析しています。
Report Summary
"Communications service providers need to implement gamification tools within their organisations to improve customer service."
Inefficient customer service, particularly via direct channels such as call centres, results in high operational costs and a poor customer experience. Communications service providers (CSPs) can implement gamification strategies in call centres to help to improve internal collaboration and customer service and therefore reduce churn.
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