世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

What Were the Bright Ideas That Visionaries Should Have Learned from CES 2019: 14 1-Minute Reads(無料レポート)

What Were the Bright Ideas That Visionaries Should Have Learned from CES 2019: 14 1-Minute Reads(無料レポート)


このレポートはCES2019の展示内容をベースにABIリサーチが考察・解説しているABIリサーチの無料レポートです。 With 180,000 visitors and more than 4,500 exhibitors, CES 2019 maintained the momentum... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 価格 納期 ページ数 言語
ABI Research
ABIリサーチ
2019年1月16日 無料
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
2営業日程度 11 英語

 

サマリー

このレポートはCES2019の展示内容をベースにABIリサーチが考察・解説しているABIリサーチの無料レポートです。

With 180,000 visitors and more than 4,500 exhibitors, CES 2019 maintained the momentum from previous years at the intersection between consumer verticals (automotive, smart home, entertainment, and healthcare/wellness) and underlying technologies, such as computing and short-range wireless semiconductors and connectivity, AI (Artificial Intelligence), AR (Augmented Reality), robotics, and video.

However, new and adjacent areas, including smart cities, retail, blockchain, and financial services, remained largely marginal. At the same time, focus was somewhat shifting from long-term visionary, transformational, and disruptive innovations to shorter-term incremental enhancements as well as using new technologies to improve existing products, services, and solutions.

CES is slowly reinventing itself, clearly jumping on the bandwagon of telling the digital transformation story of verticals and consumer experiences – a story ABI Research is very familiar with. We have focused on the most compelling technology findings from CES 2019 into this whitepaper – a total of 14 1-minute reads.

 



 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

ABI Research社の