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ゲーム・Eスポーツ

2020/05/21


eスポーツ市場 - eスポーツ市場-メディアと通信事業者が参入
The eSports market - Media & telecoms companies getting in on the action
価格 Eur 3,000 | イダテ社 | 2020年4月

世界のモバイルゲーム市場の予測と分析 2020-2024年:プラットフォーム毎、地域毎
Mobile Gaming Market by Platform and Geography - Forecast and Analysis 2020-2024
価格 US$ 2,500 | テクナビオ | 2019年11月

クラウドゲーム:ストリーミングゲームの時代 - Stadiaがビデオゲーム市場を征服
Cloud Gaming: The Era of Games Streaming
価格 Eur 1,500 | イダテ社 | 2020年2月

世界のモバイルゲーム市場規模調査 2019-2026年
Global Mobile Games Market Size study, by Type (Action and Adventure, Arcade, Role playing, Sports, Others), by Application (Smartphone, Tablet, Smartwatch, PDA, Others) and Regional Forecasts 2019-2026
価格 US$ 4,950 | ビズウィットリサーチ&コンサルティング | 2020年2月

クラウドゲーム市場:製品毎(インフラストラクチャ、ゲームプラットフォームサービス)、機器タイプ毎(スマートフォン、タブレット、ゲーム機、PC・ノートPC、スマートテレビ、ヘッドマウントディスプレイ)、ソリューション毎(ビデオストリーミング、ファイルストリーミング)、ゲーマータイプ毎、地域毎 - 2024年までの世界市場予測
Cloud Gaming Market by Offering (Infrastructure, Gaming Platform Services), Device Type (Smartphones, Tablets, Gaming Consoles, PCs & Laptops, Smart TVs, HMDs), Solution (Video Streaming, File Streaming), Gamer Type, Region - Global Forecast to 2024
価格 US$ 4,950 | マーケッツアンドマーケッツ | 2020年1月

ゲーミフィケ―ション市場:ソリューション・サービス毎、ク毎、地域毎 - 2025年まラウド・オンプレミス毎、企業規模毎、用途毎、エンドユーザ毎(企業、消費者)、産業での世界市場予測
Gamification Market by Component (Solution and Services), Deployment (Cloud and On-premises), Organization Size (SMEs and Large Enterprises), Application, End-User (Enterprise-Driven and Consumer-Driven), Vertical, and Region - Global Forecast to 2025
価格 US$ 4,950 | マーケッツアンドマーケッツ | 2020年3月



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