世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州のゲーミング市場予測 2019-2027年

EUROPE GAMING MARKET FORECAST 2019-2027

 

出版社 出版年月電子版価格 ページ数
Inkwood Research
インクウッドリサーチ
2019年1月US$1,250
シングルユーザライセンス(印刷不可PDF)
86

サマリー

この調査レポートは欧州のゲーミング市場を分析・予測したInkwood Researchの市場調査報告書です。

Overview

KEY FINDINGS
The Europe gaming market is mostly centered on the freemium model that is the key driver for market growth at 5.15% CAGR during the forecasting period of 2019-2027. Notable adoption of smartphones with internet access will also drive the market during the forecasting years.
MARKET INSIGHTS
Europe gaming market will continue to escalate in terms of revenue which is expected to reach up to $XX million by 2027. Germany dominated the gaming market in Europe with revenue of $XX million in 2018. The other countries who are contributing to the regional market growth by revenue are the United Kingdom, France, Germany, Spain, Italy and the collective countries from the Rest of Europe.

COMPETITIVE INSIGHTS

Rockstar Games Inc., Gameloft (acquired by Vivendi), Microsoft Corporation, Nexon Co, Ltd., Nvidia Computer Game Company, Bethesda Softworks LLC, Sony Corporation, Sega, Square Enix Holdings Co., Ltd., Electronic Arts Inc., Tencent Games, Activision Blizzard, Ubisoft Entertainment S.A., Zynga and Nintendo Co., Ltd. are the eminent corporations functioning the Europe region.



 

ページTOPに戻る

あなたが最近チェックしたレポート一覧

  • 最近チェックしたレポートはありません。

お問合は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのお問合せはこちらのフォームから承ります

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

<無料>メルマガに登録する

 

 

ページTOPに戻る