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小売業と通信産業のオムニチャンネル戦略:店舗に与えるデジタルの影響

Omnichannel strategies in retail and telecom industries

Impact of digital on stores

 

出版社 出版年月電子版価格 ページ数
IDATE
イダテ社
2019年12月Eur1,000
1-5ユーザライセンス(PPT)
31

サマリー

フランスの調査会社イダテ社(IDATE)の調査レポート「小売業と通信産業のオムニチャンネル戦略:店舗に与えるデジタルの影響」は、オムニチャンネルの概念や、小売業と通信産業の主要動向について記載している。小売業と通信企業が採用している主要なオムニチャンネルのイニシアチブを提供し、いくつかの企業のこのようなイニシアチブのベンチマークを提供している。実店舗を営業しているEコマース企業の戦略についても分析している。

The report describes the concept of omnichannel and its major trends with a focus on retail and telecom industries.

It presents key omnichannel initiatives implemented by retail and telecom companies and provides a benchmark of such initiatives by selected players.

The study also analyses the strategies of e-commerce players opening physical stores.

Geographic area

  • World

Players

  • Adidas
  • Amazon
  • AT&T
  • Blaiz
  • Bouygues Telecom
  • BT
  • Casino Groupe
  • Cdiscount
  • Decathlon
  • Deutsche Telekom
  • Fnac-Darty
  • eBay
  • Fastweb
  • H&M
  • Iliad
  • Inditex
  • Match
  • Media Markt-Saturn
  • Nike
  • Orange
  • Telefónica
  • Tesco
  • Verizon
  • Virgin Media
  • Vodafone
  • Walmart
  • Zalando
  • Zappos

Other details

  • Reference: M19130MRA
  • Delivery: on the DigiWorld Interactive platform
  • Languages available: English
  • Tags: E-Commerce, omnichannel, phygital, retail, sales channels, stores, telecom companies, telecom industries


 

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