世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

Turk Telekom社がサービス売上と業務効率の向上のためにTtiyaのTelaura Suiteを配備

Turk Telekom deploys Etiya's Telaura suite to increase sales and improve operational efficiency

 

出版社 出版年月電子版価格 ページ数
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2017年2月US$999
ベーシックライセンス
13

サマリー

このレポートはEtiya社のTelaura Suiteを配備したT?rk Telekom社のビジネス課題や環境、達成された利益の事例研究を行っています。

Report Details

"Türk Telekom has transformed its customer-facing operations, enabling it to increase sales, and improve operational efficiency and customer experience."

Turkey is an emerging market with a growing customer base for multi-play services. An increasing appetite for data is continuing to drive consumers to adopt bundled services in the country. Türk Telekom offers quadruple-play services. This case study analyses Türk Telekom's use of Etiya’s Telaura suite to transform its customer-facing operations.

THIS CASE STUDY PROVIDES:

  • an overview of the business environment
  • an analysis of the business challenges
  • an overview of the vendor selection and implementation
  • an analysis of achieved business benefits.


 

ページTOPに戻る

あなたが最近チェックしたレポート一覧

  • 最近チェックしたレポートはありません。

お問合は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのお問合せはこちらのフォームから承ります

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

<無料>メルマガに登録する

 

 

ページTOPに戻る