世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

SaaSベースの顧客ケア:CRMがリードする全通信セグメントでのSaaSの導入

SaaS-based customer care: CRM leads adoption of SaaS across all telecoms segments

 

出版社 出版年月電子版価格 ページ数
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2017年1月US$1,499
ベーシックライセンス
8

サマリー

Report Details

"SaaS delivery models for customer care systems will become increasingly popular over the next 5 years, and will account for 60% of new deals in 2020."

Communications service providers' (CSPs') objective to deliver a digital experience requires them to make substantial investments in software systems as existing systems restrict them from offering consistent or contextual interactions across channels. Software-as-a-service (SaaS) delivery models are becoming increasingly attractive because they have extremely low set-up costs, quick lead times during set-up, ease of scalability and almost invisible upgrade cycles.

This report provides:

  • a forecast of SaaS-delivered customer care systems to 2020
  • a forecast of SaaS growth for each of Analysys Mason's customer care sub-segments to 2020
  • an analysis of the drivers and inhibitors for SaaS adoption in customer care
  • key recommendations for vendors and CSPs.


 

ページTOPに戻る

あなたが最近チェックしたレポート一覧

  • 最近チェックしたレポートはありません。

お問合は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのお問合せはこちらのフォームから承ります

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

<無料>メルマガに登録する

 

 

ページTOPに戻る