世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

メディアとエンターテインメントにおける人工知能と機械学習の実用化(無料レポート)

Practical Applications of Artificial Intelligence and Machine Learning in Media and Entertainment

 

出版社 出版年月価格 ページ数
ABI Research
ABIリサーチ
2018年11月無料 14

当無料レポートは右メニューの「お問合せはこちらから」からお申し込みいただけます。

サマリー

この調査レポートはメディアとエンターテインメントにおける人工知能と機械学習の実用化についてまとめらえたABIリサーチの無料レポートです。

Sponsored by AWS

Artificial Intelligence (AI) presents a significant opportunity to not just improve bottom-line efficiency, but also top-line revenue generation for Media and Entertainment (M&E) companies to counter many of the current challenges in the industry, as old revenue models stagnate, while new ones emerge. It is time for M&E companies to take a different look at AI, particularly the subset of AI called Machine Learning (ML). Unlike earlier versions of AI, which sought to recreate human intelligence through human-programmed rules, ML is the process of creating a statistical model from various types of data that perform various functions without having to be programmed by a human. There are various approaches within ML, such as Deep Learning (DL), which uses neural network algorithms to mimic the way the human brain functions, basically interconnecting neurons to recognize complex patterns in pictures, text, sounds, and other data to produce insights, recommendations, and predictions.
 



 

ページTOPに戻る

あなたが最近チェックしたレポート一覧

  • 最近チェックしたレポートはありません。

お問合は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのお問合せはこちらのフォームから承ります

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

<無料>メルマガに登録する

 

 

ページTOPに戻る