世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

【分析レポート:技術】小売店の店舗のデジタル化において3Dセンシングは有効か?

Is 3D Sensing the Answer to In-Store Digitization for Retailers?

1Q 2017 | Technology Analysis Report | AN-2384 | 10 pages | PDF |

 

出版社 出版年月価格 ページ数
ABI Research
ABIリサーチ
2017年3月お問い合わせください 10

サマリー

3D Sensing is expected to have a huge impact on the digitalized in-store environment of the future, revolutionizing how the physical store space, inventory, and staff/customer behavior is managed and leveraged through advanced analytics. Key technology suppliers include Tyco, Intel, AVA Retail, Google, Irisys, Shopperception, Vizualize, and Zebra Technologies.



目次

  • 1. WHY DOES RETAIL NEED 3D SENSING?
    • 1.1. Digitization of the Physical Store
    • 1.2. Three Key Elements of Store Digitization
    • 1.3. Combining These technologies
    • 1.4. Where Does 3D Sensing Fit?
    • 1.5. How will 3D Sensing Be implemented in-Store?
  • 2. BRAND APPLICATIONS
    • 2.1. Brands and Dark SOCIAL
    • 2.2. Consumer Packaged Goods (pcg) Companies Wasting Money on Trade Spending
    • 2.3. 3D Sensing Can Help Break the Cycle
    • 2.4. Current Brand Deployments
    • 2.5. Brands and Retailers Working in Collaboration
  • 3. CURRENT COMPETITIVE ENVIRONMENT
    • 3.1. AVA Retail
    • 3.2. Google
    • 3.3. Intel
    • 3.4. Irisys
    • 3.5. Shopperception
    • 3.6. Vizualize

 

ページTOPに戻る

あなたが最近チェックしたレポート一覧

  • 最近チェックしたレポートはありません。

お問合は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのお問合せはこちらのフォームから承ります

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

<無料>メルマガに登録する

 

 

ページTOPに戻る